Opinión verificada
8/10 Buena
Jutta
21 jun. 2026
Kohde oli sijainniltaan ja hinta-laatusuhteeltaan loistava. Asunto oli tilava ja oikein siisti. Kuvissa näkyvä televisio asunnosta puuttui. Tämä ei kohdallamme haitannut paljoa, mutta selvä ero ilmoitukseen.
Olimme majoittajaan yhteydessä muutaman asian tiimoilta. Ensin oikuttelevan ilmastoinnin vuoksi, erityisesti parveketta lähinnä oleva makuuhuone kuumeni, kertoivat sähköviasta alueella ja sähkömiehen kutsumisesta, tähän ei kuitenkaan palattu. Saimme ilmastoinnin onneksi jotenkuten toimimaan.
Olimme myös yhteydessä ulko-oven(kadun oven) avaamisen hankaluudesta(oven kanssa sai taistella 5-10min), tähän sähköpostiin ei vastattu.
Vuodesohva oli melko huono nukuttava, patjat karkasivat alta, myös parveketta lähinnä olevan makuuhuoneen sänky piti kovaa ääntä puisen sängynpäädyn kanssa asentoa vaihdettaessa.
Jutta
Se hospedó 2 noches en junio de 2026

























