Verified
10/10 Excellent
ŞERİFE
Jun 21, 2026
odalar temiz, çalışanlar çok ilgili...kendinizi aile ortamında hissedebilirsiniz.Haziran ayında gittim.Otel çok dolu değildi, tam kafa dinlemelik oldu benim için. Yemekler lezzetli, salatalar taze ve çürük domates durumu yaşamadım.Havuzda klor kokusu olmaması çok iyiydi.Deniz çok temiz...Sahilde servis imkanı olması çok iyi.Yemek saatleri dışında dondurma saati vardı. Denize merdivenle iniliyor çok derin değil.Bazen deniz yükseliyor, boyum 180 cm olduğu için ben sorun yaşamadım,ayaklarım yere değiyordu.su seviyesi boynuma geliyordu.Kısa boylu ve yüzme bilmiyorsanız denize girmek cesaret ister. Saygın bir oteldi.Manzarası, mimarisi, konforu, huzuru... tekrar gelir miyim eveeet ama sezonda değil. sezon sonu ya da sezon açılmadan tercihim.Kalabalık çok sevmiyorum. yemekler öncesinde alacartmış ama şuan açık büfe... yoğunluğa göre öğlen alakart usule de geçiliyor hem açık büfe hem de alakart. Büyük otellerdeki gibi pişmemiş yemekle karşılaşmadım.
ŞERİFE
Stayed 3 nights in Jun 2026



















